Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van Ziggo?

Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van Ziggo?

Waarom mensen zoeken naar het telefoonnummer van Ziggo

Veel mensen in Nederland maken gebruik van de diensten van Ziggo, zoals tv, internet en telefonie. Wanneer een storing optreedt of als je vragen hebt over je abonnement, wil je zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice. Daarom wordt er veel gezocht op ‘Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van Ziggo?’.

Het actuele klantenservice telefoonnummer van Ziggo

Het huidige telefoonnummer van de klantenservice van Ziggo is 1200 als je belt vanaf een Ziggo-nummer. Bel je vanaf een andere provider, dan kun je Ziggo bereiken via 0900-1884. Dit nummer is 24/7 bereikbaar voor vragen en ondersteuning. Voor specifieke vragen over facturatie, storingen of producten is dit nummer de snelste manier om iemand van Ziggo te spreken.

Wanneer kun je het beste bellen met Ziggo?

Hoewel het nummer altijd bereikbaar is, blijkt uit ervaring dat de wachttijden korter zijn als je buiten de piekuren belt. Ochtenduren tussen 08:00 en 10:00 en de vroege avond na 19:00 zijn vaak het rustigst. Op maandagen is het doorgaans drukker dan op andere dagen, dus het kan lonen om een andere dag te kiezen.

Andere manieren om Ziggo te bereiken

Naast telefonisch contact kun je Ziggo ook bereiken via de chatfunctie op hun website. Deze is beschikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 20:00 uur. Daarnaast kun je ook contact opnemen via social media zoals Twitter en Facebook. Ziggo is daar actief en reageert vaak binnen enkele uren op berichten. Ook via de Ziggo Community kun je vragen stellen aan andere klanten of moderators.

Veelgestelde vragen aan de klantenservice

Hoe meld ik een storing?

Staat je internet of televisie stil? Je kunt live storingsinformatie bekijken via de Ziggo-website of de Mijn Ziggo-app. Ook kun je bellen met 0900-1884 om de storing te melden.

Hoe wijzig ik mijn abonnement?

Een wijziging van je pakket of aanvullende opties kun je eenvoudig regelen via Mijn Ziggo of door contact op te nemen met de klantenservice. Zorg ervoor dat je je klantnummer bij de hand hebt.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Opzeggingen kunnen telefonisch worden doorgegeven. Ziggo vraagt naar de reden van opzegging en zal proberen een passend aanbod te doen. De opzegtermijn bedraagt in de meeste gevallen één maand.

Belang van actuele informatie

Omdat contactgegevens soms veranderen, is het aan te raden altijd op de officiële website van Ziggo te controleren of het telefoonnummer nog juist is. Zo voorkom je misverstanden of dat je per ongeluk naar een onbetrouwbaar nummer belt.